marți, 3 iulie 2012

Experiment?!

   Zilele trecute povestind cu sora mea, am aflat despre un tip de manichiură care, mi se pare mie sau chiar e o modalitate ciudată de a-ţi face unghiile cu lac . Aşa că am încercat şi eu să văd ce iese...

DE CE AI NEVOIE:

       -lac de unghii              -un vas mic cu puţină apă                 -scoci           -acetonă şi beţişoare.

Bun... acum că le ai, poţi începe prin a tăia fâşii din scoci pe care să le lipeşti în jurul unghiei, asta vei vedea de ce, iar în vasul mic cu apă pui picături de lac, (asta mi se părea mie cel mai ciudat deoarece lacul nu se amestecă în apă, dar se imprăştie deasupra făcându-se o peliculă potrivită) . Pune câte nuanţe vrei, eu am pus vreo 3 şi puţin sclipici după care le amesteci cu un beţişor subţire în aşa fel încât să aibă un aspect plăcut.




Pune-ţi unghia în amestecul rezultat 
( poti observa că nu te murdăreşti pe 
degete, prea tare, din cauza scociului
lipit ) .
Repetă pentru fiecare unghie aceeaşi
procedură şi retuşează la final folosind 
beţişoarele îmbibate în acetonă ca în 
imagine.



Şi cam aşa arată rezultatul final !!! Chiar dacă aspectul nu e unul perfect, deşi a fost prima dată când am făcut "ciudăţenia" asta, mie îmi place amestecul de culori :)
Aştept să-mi spuneţi vouă ce v-a ieşit :p





2 comentarii:

  1. Your marble nail art is so cute and has turned out so well,I attempted this and it was just a complete mess,and wasted alot of nail polish too :D
    Following your gorgeous blog and I hope you have a wonderful weekend x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sorry for that, I hope that next time will be better:)
      Thx and wish you the same,kisses!

      Ștergere